Estiu 2020
L’estiu del 2020 estava i em sentia molt sola, pero si hagues fet un esforç no hagues estat tan sola perque tenia molta gent al meu voltant. No tenia amics perque no m’ho vaig treballar, ho veia molt dificil recuperar amics que havia tingut abans. La questio es que despullada em mirava al mirall i feia moviments com si estigues tenint una relacio sexual, estava sense amics sola. En aquell moment no sabia que volia ni que necessitava, estava desconnectada de mi mateixa. Aixo va passar al llit dels meus pares, en aquell moment no sabia l’impacte negatiu que tindria al meu cervell quan tornes a recuperar l’autoestima i l’alegria i les ganes de viure. També em vaig tocar davant del mirall i estirada al llit, en diversos cops vaig fer sorolls i posar cares com les que havia vist en videos de prn per conseguir el maxim plaer. M’ajudaria que em diguessis que em va passar i si m’he de preocupar. Gràcies
Laura Centellas

Hola, no sabem exactament quin és el teu dubte, pel que ens expliques, et vas explorar a diferents espais de casa teva (casa dels teus pares).
Explorar-nos no és res preocupant, és la forma que tenim de conèixer què i com ens agrada sentir plaer. Mirar-te al mirall és una manera de viure't, de tenir una imatge teva i no té per què suposar res extrany, hi ha alguna cosa de tot això que no et fa sentir bé?
No sabem si el que ens expliques que no estaves massa bé, ho relaciones amb l'inici de les teves exploracions en terreny sexual de forma més explítica o intencional, però no tindria per què tenir relació. A vegades la relació és l'edat, comencem a explorar-nos i conèixer-nos amb intencionalitat eròtica sobre la preadolescència/adolescència, i això sovint coincideix amb èpoques emocional i relacionalment més combulses. O com a mínim que suposen un canvi en el nostre desenvolupament a molts nivells.
Si no hem entès el que ens volies dir, ens pots aclarir el que consideris i potser així et podem ajudar millor.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas