Orgasme
Porto set mesos amb la meva parella i als dos ens agrada el sexe entre nosaltres, a ell li agrada molt que jo sigui la que "mana" i a mi m'agrada també però magradaria que ell també ho fes i encara que li he dit i m'ha dit que m'entèn no acaba de llensar-se. Què puc fer per a que li agradi més estar més estona?
El problema és que ell arriba a l'orgasme moolt ràpid i no se si es perque em sento amb l'obligació d'arribar ràpid o perquè no se què fer per a concentrar-me en mi, que no arribo. Pero en canvi quan estic sola a casa si. Que puc fer?
Vam començar a fer-ho fa 4 mesos i no se si és normal que em pasi això. Quin és el temps normal per arribar a l'orgasme en una noia?
Laura Centellas

Hola,
Que bé que ho hagis parlat amb ell! La comunicació entre la parella és un element clau. Fixa't, però que potser estaria bé donar-li un missatge més clar i no tan ambigu. Dir-li que vols que es llenci més és poc específic, potser podries dir-li que t'agradaria que fes exactament, concretar-ho. D'aquesta manera li resultarà més fàcil fer-ho i tu podràs també anar-lo guiant!
Pel que fa a l'orgasme, no hi ha un temps establert en arribar, cada persona (i cada relació) és un món. El que és important és que disposeu de temps perquè tots dos en pugueu gaudir. Per tant, seguiu comunicant-vos, donant-vos temps de sexualitat compartida sense presses, i veureu com tot va millorant. Junts podeu anar aprenent que us funciona millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas