quee faaaig
holaaa jo vaig estar amb un noi amb el que es pot considerar que ho vam fer, o no, nose, tipu nomes la va ficar com un cop i no va ser del tot llavors, no estic segura si soc verge o no. La cosa es que estic cooneixent a un altre noi, aquest m'atrau molt i jo a ell. Em va preguntar un cop si ho habia fet i li vaig dir que si, ara es creu que soc una experta o algo i m'agradaria follar amb ell pero em frena molt aixo que potser va amb unes espectatives mmolt altes, i esque ni loca li puc dir la veritat i em posaaa mooooolt. Despres taambie habia pensant en follarme'l sense queb sapiga res, pero penso, i si el altre noi no em va trencar el himen i ho fa ell i sangrro?? aixo em delataria i quedaria jo faataaal. Sempre que ens veiem fem mes que donar-nos petons, pero quan es la hora de fer-ho joo em freno encara que tingui moltes ganes per això. Esque si li dic es pensara que soc una mentideraa :( llavors la consulta eraa que faig? i si sic verge perque quan algu m'ho pegunta nose que respondre si que si o que no, a més el noi amb el que ho vaig fer quan li pregunten diu que si aixi que jo tambe segueixo aquest royo, pero esquee noseee, que creieuu??
graciesss :(((
Laura Centellas

Hola,
La virginitat no existeix com a tal, la virginitat és una concepció cultural i social, a part de ser un concepte patriarcal i heteronormatiu.
El que s'entenia per virginitat era la puresa de les noies/dones, i es "certificava" per l'existència o no d'himen. L'himen és una membrana i no té a veure amb la virginitat o no i el que això implica.
Per tant, i tenint en compte això, la "pèrdua de la virginitat" s'entenia quan hi havia relacions sexuals amb penetració, per tant, si hi ha hagut penetració, ja no series verge. Fixa't, però que això no soluciona el teu dubte ni et dona resposta a què fer amb aquest noi. No sentir-se preparada per fer un pas més, no va vinculat necessàriament a la virginitat.
Has de tenir present que la confiança que tinguis amb l'altra persona facilitarà que la trobada sexual vagi millor. Si estem més pendents de que no se'ns noti si tenim més o menys experiència, segurament la trobada no anirà com esperàvem. Pensa que ningú neix ensenyada i cada cop que estem amb una persona nova, és com una alta primera vegada. La comunicació entre vosaltres és un element clau!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas