necessito ajuda
hola, necessito ajuda perquè no estic gens be mentalment. tinc problemes amb el menjar, autolesions, pensament suicides, res d’autoestima… porto un any amb el que jo considero desordres alimentari (he preguntat que puc fer per saber si realment ho es per no autodiagnosticarme) i amb el tema d’autolesions igual. ho faig amb el cuter de l’escola que tinc a l’estoig i m’ho faig cada dia (a l’estiu no vaig fer-ho perque es l’unic temps en el qual soc feliç en la meva vida i perque tins els dos canells i braços plens de marques) pero a dies d’escola ho faig gairebe cada dia i no puc parar s’ha convertit en necessitat. tambe amb el tema del suicidi he pensat molt i en moltes maneres, soc capaç de fer-ho pero em fa una mica de por, sempre penso en com moro o que pasara quan m’hagi mort. m’agradaria saber tambe si tinc depressio, per internet he fet molts test i tots han dit que necessito ajuda urgent i que tinc depressio pero no vull autodiagnosticarme. si em poguessis ajudar series la meva salvacio literalment. no vull dir res als meus pares ni tampoc demanar d’anar a un psicoleg perque em demanaran que expliqui que em passa i no vull. gracies per llegir- me i espero que em contesis.
Laura Centellas

Hola!
És difícil poder-te ajudar si no podem oferir-te el que realment necessites: ajuda professional. Per accedir a l'ajuda professional és necessari que els teus pares donin el seu consentiment. No és necessari que sàpiguen el motiu, ja que això pot ser confidencial amb la psicòloga.
Amb el que ens dius no podem fer un diagnòstic, cal una exploració més profunda, però sí que detectem la necessitat de compartir el que et passa amb alguna persona adulta de la teva confiança. Si amb els de casa no estàs còmode, pots intentar parlar-ne amb el teu tutor/a de l'institut. Confia en els adults del teu voltant.
No és just que estiguis vivint aquest patiment, no et mereixes sentir-te així. Tens dret a ser feliç!
Et deixem aquest telèfon per contactar i poder-te desfogar:
-  900.92.55.55 (telèfon de prevenció del suïcidi - 24h)
Tot i així, nosaltres seguim aqui ;)
Una abraçada molt forta! Esperem notícies teves.
La Laura Centellas