La primera vegada
Hola, soc una noia q fa poc que "ha perdut la virginitat".
Comentar que, per por a que em jutgessin a la universitat, i m'etiquetessin de "verge", diguem que m'he forçat a fer-ho per així poder treure-m'ho de sobre.
Ho he fet amb un amic del meu poble i tot ha sigut desastrós, (apart no sap que va ser el meu primer cop), per començar, a l'hora de penetrar no va entrar tota, jo no ho gaudia, el noi no es va correr, i em va fer cosa fer-li una palla per a q acabés. Total, es va intentar masturbar però ho va deixar corre, i jo me'n vaig anar a dormir.
No pensava que el meu primer cop seria tan desastrós, (tb dir que suposo que el primer cop, s'ha romantitzat molt pel cinema, xarxes socials, amor romàntic...), però igualament no m'esperava que anés tan malament.
Ara no sé com sentir-m'he amb jo mateixa, tinc por de que ho vagi explicant als amics del poble, pq arribarà a orelles de tothom, tinc por de tornar a mantenir relacions sexuals, (ja que després del desastre que va ser, em fa por que em jutgin), i tinc el cap fet un embolic.
Em sento malament amb jo mateixa per haver-me forçat, i no em paro de repetir que ho vaig fer tan malament que ni es va correr. Ara no ho puc canviar, però no puc parar de pensar-ho.
Com puc superar aquestes pors?
(Perdo per enrotllar-me tant, espero q a algú li serveixi si se sent identificat/da amb la meva experiència)
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, et volem enviar una molt forta abraçada, no és gens fàcil explicar com et sents.
Ens agradaria dir-te que potser per a properes ocasions, en comptes de patir per si és tan "desastrós" com dius que va ser, és important que puguis parlar-ho amb ell, que puguis expressar-li com et sents i no intentis fer veure que no sents el que sents.
Sovint fingir una cosa per no semblar no se què, fa que es compleixi el nostre pitjor malson. Intenta ser sincera amb tu mateixa.
Pel que fa a la idea que no pares de repetir-te que ho vas fer malament perquè ell no es va córrer... no és la teva responsabilitat. Possiblement ell també sentia que alguna cosa no funcionava entre vosaltres dos. Potser parlar-ho amb ell seria una opció?
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas