Amistats peculiars
avanç de res m'agradaria donar-vos les gracies per tot.
Dit aixo tot va començar cuant va començar aquest curs escolar, vaig entrar al batchillerat, i evidentment com que no hem costa gaire vaig fer un parell d'amistats molt rapid, un noi i una noia, la cuestio es que a mi m'han caigut molt be i sento que possiblement son les persones amb les que mes tinc en comu que hagi conegut mai, i fins aqui tot anava be vam quedar un dia i parlem cada hora del pati perque anem a classes diferents, pero ahir va sortir el tema no se com encara que els dos s'han intentat suicidar varies vegades i han estat ingresats, a continuacio m'han ensenyat les marques que tenien als canyells, i tot i que inicialment m'he limitat a pensar que ja estan millor i que tot es normal, no aconsegueixo treurem-ho del cap, aquesta nit ni tan sols he dormit pensant en la idea de que es volguessin suicidar varies vegades, realment no se que es el que hem preocupa pero m'agradaria treurem aquest pes de sobre al que no estic acostumat.
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens animen a seguir amb la nostra feina!
Pel que fa a la teva consulta, entenem la teva preocupació, és molt natural que t'hagis preocupat.
Intenta descobrir què et preocupa i parla'n amb ells si ho creus necessari. També pots compartir-ho amb algú de la teva família per poder sentir-te més acompanyat.
Sobretot recorda que no són "intents de suïcidi", sinó que continuen sent les mateixes persones que t'han caigut bé i amb qui has connectat. Teniu coses en comú, disfruteu de la vostra companyia i us enteneu. Tenen un problema de salut i necessiten la teva comprensió. No has de fer res d'especial, simplement estar al seu costat, escoltar-los i no jutjar-los.
I si en algun moment sents que no saps què fer, demana ajuda (a ells o a la teva família). Tu no has de portar aquest pes, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas