ansietat
Holaa !! gràcies de antemà.
Jo tenc relacions sexuals amb preservatiu i sense eyaculacció. I es imposible un embaràs , pero em dona molta ansietat el pensar que sí , es a dir , jo sé que amb aquest metode es poc probable pero sempre que hi pens en dona molta ansietat perque penso que si hi ha posibilitats , no sé si m'explic...
Laura Centellas

Hola,
Ho estàs fent genial, en el cas que el preservatiu es trenqués, aleshores sí que és recomanable anar a una consulta amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del teu centre de salut.
Però mentre no passi, no cal actuar més enllà. L'ansietat i la sexualitat no són bons amics i si hi ha por (perquè hi ha ansietat), aleshores és possible que en algun moment no gaudeixis del moment que estàs compartint amb la teva parella.
T'animem a centrar-te en el teu plaer, i en conèixer el teu cicle menstrual, ja que et donarà informació sobre els teus dies fèrtils ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas