passat
Holaa,
porto 3 anys sortint amb la meva parella i nose com no consegueixo oblidarme de tots els mals moments i problemes que hem tingut al llarg del temps. Els inicis van ser complicats, i tot i que no s'han tornat a repetir es com que penso "com he pogut seguir amb ell si aixo q em va fer no ho perdonaria actualment?" es com q ara no concibeixo la idea de estar am una persona que em va fer tot allo pro es cert q ha cambiat i fa molt de temps que no passa pro em persegeixen les idees nose...
Ara i des de sempre, el q a vegades passen son malentesos i discusions lleus pero tambe es com q tot i que acabem parlantho i arreglanto ho tinc present, soc molt rencorosa i nose q fer la veritat pq no em deix estar en pau i em sento idiota. Nose que fer... que m'aconselleu? gracies
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot has de valorar si vols seguir amb aquesta parella o no. Si et sents cuidada, valorada i estimada, si sents il·lusió per la relació... Posa el focus en tu i analitza com et sents i què voldries.
Per altra banda, pel que als inicis de la relació, és possible que encara estiguis enfadada amb ell pel que et va fer o amb tu per haver-lo perdonat. Intenta analitzar què et va portar a prendre aquella decisió i si ara ho faries de manera diferent. No sempre som coherents entre el que pensem i com actuem. Per això és important poder valorar-ho passat un temps.
I si sents que necessites tornar-ne a parlar amb ell, fes-ho! Una relació s'ha de basar en la confiança i la seguretat que no ens faran mal. Si no et sents segura, intenta buscar-hi una solució ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas