orgasmes diferents
Al meu novio i a mi no ens solen agradar les mateixes posicions sexuals... jo arribo al orgasme amb unes que ell no sent res (missioner basicament, i arribo bastant rapid), i ell arriba al orgasme amb les que menys sento (4 potes , tumbada, de peu..), i a sobre tarda com mitja hora en ejacular i m'acaba roçant massa alla baix, o sigui que mai en la mateixa relació arribem els dos i es frustrant.
Que ens recomanarieu? Hi ha alguna pose que beneficii als dos, altres recomanacions? Gràcies
Laura Centellas

Hola,
És molt important que parleu d'això que us passa. És important que entengueu que moltes vegades aconseguir un orgasme simultani, és a dir, els dos el mateix temps, és poc probable. Pensa que és normal que les posicions on hi ha una estimulació indirecta del clítoris, com pot ser el missioner, fa que siguin més plaents per tu i que et resulti més fàcil arribar a l'orgasme. En canvi la penetració a quatre potes, on no hi ha una estimulació directa de la zona del clítoris pot dificultar-ho. De totes maneres, una manera de gaudir-ho és utilitzar les mans mentre esteu practicant la penetració, de manera que l'estimulació al clítoris és més directa i intensa i pot ajudar a que arribar a l'orgasme sigui més fàcil.
Igualment, i com et dèiem, és important que aneu parlant de com us sentiu, de que us agrada, etc. per anar ajustant i trobant la manera que tots dos us ho passeu bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas