malestar perquè sí?
bon dia,
últimament s'està tornant una rutina per mi tenir "mental breakdowns" pel matí; em desperto i l'únic del que tinc ganes és de plorar i no aixecar-me del llit. He estat pensant molt en si això es devia a alguna cosa, però realment no hi he trobat cap motiu aparent. Realment em sap molt de greu despertar-me així i després haver de carregar la tristesa tot el dia a sobre, però no sé què fer per aturar-ho. Els primers dies intentava parlar amb els meus amics, però ells tampoc no hi podien fer res ja que no sabien exactament què estava passant; vaig provar de parlar amb els meus pares i les meves germanes però tampoc van ser capaces d'ajudar-me perquè no havia sabut marcar-los-hi un motiu. Tampoc crec que pugui acudir a ajudes professionals més enllà d'aquest consultori perquè les visites al psicòleg privat són molt cares i me mare no m'hi voldrà dur si no tinc un problema marcat.
No sé si em podreu ajudar però moltíssimes gràcies per la feina que feu.
Laura Centellas

Hola!
Abans de res, no descartis la psicologia privada abans de parlar-ne seriosament amb la teva família. A vegades pensem que els de casa reaccionaran de certa manera i ens poden sorprendre!
Tot i així, potser ara no pots trobar/saber el motiu que et porta a estar així. Potser és un cúmul de petites frustracions que s'han acumulat. Potser és una mala temporada. Potser....
No et centris en buscar explicacions i accepta el que estàs vivint. Ara toca viure aquest malestar i intentar no "tapar-lo".
Deixa que surti. Plora, desfoga't i sobretot escriu com et sents (a raig, sense judici).
Dona't permís durant aquest trimestre, a veure com estàs. Ves-nos escrivint i si sents que empitjora torna a insistir a casa amb aquest malestar (encara que no el sàpigues descriure ni trobar-hi un motiu).
Nosaltres seguim aquí.
Una abraçada!
La Laura Centellas