Falta de concentració
Hola! Desde mitjans del curs passat que em costa mot concentrarme i aquest curs encara més i les notes m'estant baixant moltíssim. Tot aixó es deu a tots els problemes que tinc a casa i fora de casa amb amics, amb la novia etcètera. Cada ia em passo leshores a classe menjant-me molt el coco i rallantme i acabo sense fer res no m'entero del que expliquen i a casa segueixo iguali acabo sense fer els deures. He demanat ajuda a amics i sempre em diuen que "no me coma tanto el coco" i ho intento pero és impossible. Amb els meus pares no vull parlar i als professo els hi demanaria ajuda, pero la meva mare treballa al institut i els professors parlarien amb ella, cosa que no vull. M'agradaria que em diguessis algun consell per oblidarme de tot a les hores de treballar. Juro que ho he intentat pero no me'n surto. Gràcies per tot :)
InterPersonal

Hola ginna1f! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el tema és que puguis anar solucionant aquests problemes de base. Si cal, parla amb els teus pares o no tinguis por de parlar amb algun profe de confiança, tu ara necessites poder gestionar aquests temes, això és lo més important! No desconfiis de si parlaran o no de tu, entenc que et passi pel cap, però dona't la oportunitat d'adreçar-te a un adult i poder parlar i que t'escoltin i et donin suport amb tots aquests problemes. A més, a l'hora de classe intenta frenar la ment com si et posessis tossuda dient: prou! i et vas centrant en la classe, per molt que els teus pensaments tornin! a mesura que ho practiquis aniràs aconseguint aquest control i també escriu, escriu com et sents cada dia i així veuràs com a mesura que ho treus escrivint no ocupa tna espai al teu cap. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat