tinc 16 anys i no he tingut mai parella
Sé que pel títol pensareu que el que vaig a dir és una tonteria, però la pressió per tenir parella actualment és increïble (m'imagino que ho sabeu de sobres).
La majoria dels meus amics i amigues tenen parella (o si més no s'han donat el seu primer petó) i jo res de res. Ahir vam anar el grup d'amics a dormir a casa d'una del grup i, òbviament, va sortir el tema parella. Els meus amics sempre em diuen que no tinc parella perquè no en vull, però jo no ho veig així. El concepte que tenen ells de "no voler" és no penjar fotos al meu insta perquè un pavo m'obri, i sincerament, si així és com es lliga ara, em quedo soltera de per vida. Tampoc obro a tios per DM ni res d'això, sóc massa "romàntica" i vull conèixer a la persona amb qui estigui però no d'aquesta manera.
A més, porto mig colada pel mateix tio 1 any i mig. I a més és un dels meus "amics" (entre cometes perquè forma part del grup, però no el puc considerar amic, ja no). I no sé si ho sap, crec que no, però ell ara té nòvia (li duren poc). A vegades crec que em tira indirectes perquè quan ahir vam estar parlant de lo de que no tinc parella perquè no vull ell va dir: "És veritat, i ho saps. Sinó, recorda quarentena". Ja que a quarentena ell i jo estavem mig d'algo, però va acabar en destrossar la nostra amistat. I a més, la meva millor amiga em va dir que el veu molt pegadito a mi (ningú sap que em mola, així que no ho pot dir per posar-me contenta).
Buah, tinc un cacao mental enorme, i a més sempre tothom es queda flipant quan dic que no m'he liat mai (i sempre m'estic menjant el tarro amb el tema, perquè a més sembla que si no ho has fet ets més lletja o menys vàlida, i sé de sobres que això no és veritat, però hi ha cops que m'afecta igualment).
Ho sento per aquest textaco que he escrit, però necessitava desofegar-me i les vostres respostes sempre m'han servit moltíssim.
Moltes gràcies :)
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i per confiar en nosaltres una altra vegada!
Tal com dius, hi ha coses que tens molts clares però a vegades la pressió del grup et fa dubtar, oi?
No, no ets menys vàlida, ni menys atractiva ni menys interessant per no haver-te fet cap petó! El més important és poder-ho fer amb qui et vingui de gust i quan et vingui de gust. No ho oblidis: No és una cursa.
Pel que fa a la parella, exactament el mateix. Tot i així, obrir per DM és una manera de començar una conversa amb algú. No passa res per apropar-te a persones que et semblen interessants per poder comprovar si realment ho son. Moltíssima gent necessita conversar abans amb una persona per acabar de decidir si li agrada o no. I està bé!
I referent a aquest noi.... tu tens ganes de tenir-hi alguna història? Si és que sí, potser trobes un altre moment per apropar-t'hi i veure si podeu reprendre allò que va a aparèixer durant la quarentena ;)
Des del consultori et felicitem per ser tan honesta amb el que sents!
Una abraçada!
La Laura Centellas