vermella!
Holaa!
Jo tinc un problema! em poso vermella per tooot
és moolt exagerat
i m'estressa molt
em poso vermella quan em diuen algu...o fins i tot a vegades quan em parla el meu nòvio!
em podeu dir com és que em passa això i algun consell per canviar-ho una miqueta?? gràcies! :)
InterPersonal

Hola werty! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, el tema és que és dificil fer canviar una reacció tan automàtica del cos directament. El que podem moldejar és que com vius aquest posar-te vermell. Segur que és tan horrible? segur que no ho pots suportar? i què passaria si diguéssis " ai! sempre em poso vermella! o " estic una mica nerviosa!" s natural no posar-nos vermells o nerviosos en algunes situacions? t'animo a que provis alguna d'aquestes tàctiques, o qeu si més no, diguis per dins: i què, què és el pitjor que pot passar per què em posi vermella? (veuràs que no passa res important!!!!). Per tant,. ja que el cos és el que és, mira de viure-ho i provar aquesta manera que et proposo!! Et sorprendràs a mesura que ho vagis aplicant! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat