posible embaràs
Abans d'ahir ala nit ho vaig fer amb un noi sense condó. Vam fer servir la tècnica de la marxa enrrere. Jo crec que no es va correr a dins, però potser algo o el líquid que surt abans és posible que sí. (deixo la posibilitat de que algo si que m'entrés). Amés amés jo porto un any prenent anticonceptius per temes hormonals. Aquesta caixa que m'estava prenent en aquesta ocasió anava per la primera de la tercera setmana. El problema és que desde que he començat aquesta caixa he tingut alguna més que altre irregularitat en la presa de les anticonceptives. En dues setmanes potser no n'he pres dos i tres se me les he pres amb enderrariment de bastantes hores. Això si el dia que va pasar tot sí que me l'havia pres correctament la nit anterior. La meva consulta és si es posible que tingui un embaras.
També us vull consultar que hauria de fer ara. Em deixo de pendre les anticonceptives per veure si en 4 dies( el temps que em tarda a venirla regla després d'haver prés la ultima anticonceptiva de color) em ve la regla i així puc actuar abans en interrompre l'embaras, en el cas de que ho fos, o continuo fent vida normal?
Finalment m'agradaria saber si hi ha alguna píldora que es pugui prendre i que tingui efectivitat no gaires semanes despré de l'acte.
Moltissimes gràcies de veritat per la vostra feina. És d'agrair.
Laura Centellas

Hola,
La millor recomanació que podem fer-te és que consultis amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del teu centre d'atenció primària o de l'ASSIR de la teva zona. Ja que per hores ja no podries prendre't la píndola de l'endemà, que és la píndola d'emegència per si hi ha un accident amb l'anticoncepció habitual (preservatiu o hormonal).
T'animem a consultar-ho per a poder quedar-te més tranquil·la i poder saber què fer en el cas que hagis d'actuar d'alguna manera en el cas que estiguessis embarassada i volguessis interrompre voluntàriament l'embaràs.
T'enviem una forta abraçada i estem en contacte pel que necessitis.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas