sexe oral
No se que em passa però el sexe oral no em crida gens, i sento que soc la única pq a tothom li agrada i en parla.
Només ho he fet un cop i em van fer sexe oral i em va agradar, però no em veig xupant-li a algú; com s'ha de fer? Que faig amb la llengua/la boca? Se suposa q se m'ha de córrer dins (espero que no)? Com se que s'esta a punt de correr per deixar de fer-li? tinc molts dubtes de com xupar-li el penis, no ho he fet mai, i si la cago i no li agrada què?
Gràcies!!!
Laura Centellas

Hola,
La idea és força senzilla, es tracta d'estimular el penis amb la boca i/o la llengua.
En el sexe, no se suposa res, o no s'hauria de pressuposar res, hi ha persones que sí que volen que ejaculin dins la boca, d'altres no. De totes maneres, la recomanació és que ell porti un preservatiu posat ja que així eviteu Infeccions de Transmissió Sexual.
També és important que puguis parlar amb ell sobre si vols o no vols que t'avisi abans que ejaculi per a poder apartar-te. Que li puguis plantejar les pors i els dubtes que sents, que et pugui dir si alguna cosa li molesta o li agrada, que pugueu parlar de com ho imagineu i que sobretot, us respecteu.
Si hi ha un "no", s'ha de respectar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas