soc asexual o algo?
Hola!
Fa temps em pregunto si tinc algun grau d'asexualitat o alguna cosa; perquè hi ha coses de mi que no entenc.
Per començar, no em masturbo casi mai, ho he provat algun cop (per veure que se sentia) i no em va desagradar però tampoc vaig sentir el plar q hauria de senti i del que tothom parla.
Només he tingut relacions sexuals un cop i no va ser res de l'altre món (suposo que la primera vegada és difícil sentir molt de plaer). No se si soc asexual perque hi ha coses que m'exciten molt com els petons al coll, quan m'han tocat per fora la roba, hi ha escenes hot de pelis/series que sento que m'agradaria que em pasés amb certa persona etc., per què quan jo em masturbo no em posa?
El cas és que tothom del meu voltant folla molt i es masturba molt, soc jo el problema? No sento la necessitat ni de masturbar-me ni de follar i quan ho he fet no sento res de l'altre món. Però, com he dit abans si que hi ha coses q em posen, i molt. Que em passa? Soc asexual? Que se suposa que he de fer? (perque si q tinc ganes de tenir relacions sexuals, pero no sento la necessitat ni li donc tanta importància com la gent.)
Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
L'asexualitat fa referència a la manca d'atracció sexual cap a altres éssers o la manca d'interès pel sexe en general o cap als altres.
T'adjuntem la web de l'Associació Catalana d'Asexuals. Hi ha un apartat que creiem que et pot ser d'utilitat on ajuda a entendre què és ser asexual i què no:
També tingues en compte que potser encara no sents la curiositat per a explorar físicament amb altres persones o amb tu mateixa. Que tothom ho faci no significa que qui no ho senti així sigui extrany.
Una abraçada i ¡gràcies per escriure'ns i per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
La Laura Centellas