RELACIÓ DE PARELLA
Hola Laia,
Fa poc que tinc parella, bastant poc, y resulta que tinc el dubte de quan he de comentar els meus pares que estic en una relació? Se que no hi ha un moment exacte, pero tampoc els hi vull comentar ara tan recentmwnt per si la cosa no va bé, pero es fa complicat per quedar amb ell y en general mantenir la relació en secret. A més també alhora de comunicar-lis això, ls veritat que en fa bastanta mandra les preguntes que hem pugin fer, y les advertències que hem donguin.. ja que mai parlem d'aquestes coses de manera oberta.
Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola!
Des del consultori sempre us animem a parlar amb sinceritat amb els de casa per facilitar la relació. Si estàs començant a tenir parell i no saps com anirà, els pots explicar exactament això: que hi ha una persona que estàs coneixent, que tens ganes de quedar amb ell i que ja anireu veient com avançarà. Així tu podràs quedar-hi tranquil·lament i no tindràs la sensació que és un secret. Com ho veus?
Si no vols que et facin gaires preguntes, també els ho pots dir: "encara no sé com anirà tot i m'agradaria que no em fessiu gaires preguntes sobre això".
Veuràs que sentiràs un alleujament quan els ho hagis explicat ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas