Confusions
Hola.
M’agrada molt un noi i hi ha dies que pel que em diu i fa penso que jo tambe a ell. Jo mai li he dit res perque em fa por que no senti el mateix i ens acabem distanciant, perque m’agrada molt el que tenim ara. El cas es que hi ha dies que esta molt per mi i altres que es passa dies sense parlar-me. Entenc que cadascu te la seva vida i no ha d’estar 100% disponible per a mi pero no se si ho fa perque realment esta ocupat i amb les seves coses o perque no li importo tant com ell a mi. Tinc clar que per sortir de dubtes li hauria de preguntar tal qual pero sempre que ho intento m’acabo cohibint i no se que fer…
Laura Centellas

Hola!
La veritat és que costa molt saber què sent una persona sense preguntar-li directament. Tot i així, a vegades el seu comportament ens pot donar algunes pistes per orientar-nos una mica.
Pel que dius, a vegades et fa molt cas i d'altres passa de tu.... què et diu això? No es tracta, com tu també dius, d'estar 100% disponible, però sí de mostrar disponibilitat i no tenir aquesta sensació d'ara sí - ara no.
Hauràs de valorar si parles amb ell, si esperes un temps per observar millor com es comporta o bé si decideixes posar una mica de distància.
Quina opció va més amb la teva manera de ser?
Una abraçada!
La Laura Centellas