Depilació
Sempre em sento molt insegura per la meva vulva, mai se que fer en cuant a depilación y que es el que li agradaría mes a ell, o neteja, no tinc ni idea de com tratarla
Laura Centellas

Hola,
És important que portis els teus genitals com a tu t'agradi, no com li agradi més a ell. La depilació és un aspecte molt personal, i tenir pèl és saludable, té una funció important. Treure'l o no és un tema d'estètica i sovint de pressió social. Per tant, porta'l com a tu més t'agradi, com et sentis més còmode i a gust, independentment del que faci la resta.
Pel que fa a la neteja, ni la vulva ni la vagina necessiten cap consideració especial pel que fa a higiene. La vagina (interior) es neteja sola, i la vulva (exterior), amb l'aigua de la dutxa seria suficient. No necessitem res més.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas