1ª regla?
Hola! Tinc 13 anys i a principis d'estiu vaig tenir uns dies estranys; vaig tenir fluxe rosa i la intensitat del color va augmentar una mica (va ser durant uns 3 dies).
No li vaig dir res a la meva mare per què em feia vergonya i des de aquells dies no ha passet res més estrany. La meva pregunta és; Tinc la regla o només era un avís?
Laura Centellas

Hola,
Començar a tacar les calcetes, amb flux de color rosa, és un indicatiu que la primera menstruació segurament no tardi a arribar. Com saps els primers anys poden observar-se irregularitats, és a dir, que no es presenti tots els mesos i de mica en mica hauria d'anar-se regulant més.
Quan tinguis la primera menstruació veuràs que el sagnat és més intens i vermell, i hauràs de portar alguna cosa (compresa, tampó, copa) per no tacar la roba que portis.
No tinguis vergonya de parlar de la menstruació, és el més natural del món ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas