Aparell reproductor masculí
Bona nit,
Tinc diverses preguntes sobre el meu aparell:
- És normal que estigui curvat cap a l'esquerra? Hem dificultarà al tenir relacions sexuals?
- Em medeix 17cm i no sé quina talla de preservatiu he d'utilitzar.
Moltíssimes gràcies per la vostra atenció i el vostre suport.
Laura Centellas

Hola,
La gran majoria de penis tenen algun tipus de curvatura, ja sigui cap a un costat, cap a dalt o cap amunt, rarament és completament recte. En principi una certa curvatura no t'ha de donar dificultats en la penetració, però si és molt pronunciada, et fa mal o en el moment de tenir relacions sexuals tens dificultats, seria recomanable consultar-ho amb el metge perquè pogués valorar-ho.
Pel que fa a la talla de preservatius, et recomanem que comencis provant la talla estàndard i valoris com et sents, si t'estreny massa o no, si sents que et queda petit o et va bé, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas