...
Cada cop que tinc relacions sexuals amb nois tot va be fins que intenten penetrar que no hi ha manera es com si es tanques tot i llavors a partir daqui em bloquejo. Que puc fer? O que es el que hem passa?
Laura Centellas

Hola,
Quan intentes introduir un dit passa el mateix? A vegades anem massa ràpid a la penetració, el nostre cos no està preparat, i es bloqueja impedint que el penis pugui penetrar o que si ho fa sigui amb dolor, a causa de la mateixa tensió i probable poca lubricació.
Seria interessant que abans de començar a penetrar, doneu temps a que l'excitació augmenti, que el teu cos es relaxi i pugueu introduir un dit, dos... així podrà resultar més fàcil després provar amb el penis.
Si tot i així segueixes amb aquesta impossibilitat et recomanaríem que visitessis una fisioterapeuta de sòl pelvià perquè pogués valorar la part física i a una psicòloga especialitzada en sexologia clínica per fer un treball conjunt i treballar les causes psicològiques.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas