Problemes amorosos
Hola, tinc un problema sentimental des de fa 2 anys. Estic enamorada d'un monitor del meu esplai. Em torno boja per ell... El gran problema es que aquest monitor té novia i aquesta novia també es monitora meva.
No ser que fer ja que no puc evitar cabrejar-me amb la monitora i desfer-me com mantega pel monitor.
InterPersonal

Hola anònima*2'! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc els sentiments que tens! I també que vulguis fer les coses tranquil.lament, perquè els dos són persones properes del teu entorn!! Hi ha una realitat molt clara,no? i és que per molt dura que a vegades ens sigui la realitat, l'hem d'acceptar !! Que ell tingui nòvia no posa les coses fàcils...Però està bé que et plantegis que és moment de prendre decisions! T'ajudarà fer-ho gràficament, les llistes de pros i contres ens ajuden molt a prendre decisions sense enganyar-nos! Fes-la sense pensar massa primer! Posa tot el qeu et surti de dintre, deixant que flueixin les teves emocions: rabia, por, tristesa, alegria, etc. És important que siguis sincera amb tu mateixa!!! Un cop feta la llista trobaràs resposta! I si valores, que et quedes més tranquil.la si li dius a ell el que sents, doncs ho pots fer aprofitant un moment tranquil: si estàs enamorada potser abans d'oblidar-lo t'has de donar aquesta oportunitat! Però això si! quan hi ha nòvies pel mig la realitat és la que és! Endavant i ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga