retràs
He tengut relacions amb condo i sense que ell acabes dintre , pero no m ha baixat la regla i tenc molt mal de panxa , m'vaig fer un analisi d orina per sebre si tenia infecció i va sortir que estava bé. Estic molt rallada , tenc de que preocuparme ? En els analisis hagues sortit si estigues embarassada ?.
Laura Centellas

Hola! En principi no et diríem que no t'has de preocupar, ja que els preservatius són molts segurs. A vegades els mateixos nervis poden fer que la menstruació tardi uns dies més a arribar. Et recomanem que et facis un test d'embaràs per quedar-te tranquil·la, és la manera més senzilla i clara de saber si hi ha un embaràs o no.
Si el test surt negatiu (que pel que dius és el més probable) i tot i així no et baixa la regla, et recomanem que demanis visita a ginecologia perquè et puguin fer una revisió i assegurar que tot està bé.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
La Laura Centellas