Neccesito ajuda
Basicament acabo de començar un lio pero els dos ens agradem entre natros lo que passa esq no magrada com van les cosses perqué quan quedem es sempre amb els nostres amics i la cosa es que nos liem al despedirnos pero en Tota la quedada ni nos mirem som mol timids los dos i nos costa voldria estar me cercana en ell i compartir mes temps en ell i está mes junts perqué encara que tothom sap lo nostré som mol vergonyosos ara farem 3 semanes i magradaria algo serio i magradaria q me puguesseu donar algún consell Ia que soc nova en aixo de les relacions estes i ns que fer parlar en ell no es una opció Ia que se complicaría molt graciees per escoltarme
Laura Centellas

Hola!
Començar una relació pot fer molta vergonya, i més si és de les primeres. És natural que tots dos estigueu una mica tallats, però poc a poc anireu agafant més confiança.
Ara que ja fa tres setmanes, per què no li proposes d'anar a fer una volta tots dos sols? Podeu seguir quedant amb tota la colla, però després marxar una estona vosaltres dos. Com ho veus això?
La idea és que mica en mica aneu guanyant estones d'intimitat i complicitat entre vosaltres. I per això cal que tingueu moments on estigueu només vosaltres dos. Intenta provocar-los ;)
Ah! I no tinguis pressa! Gaudeix de l'experiència, de l'emoció de veure'l, de quedar o parlar amb ell... sense presses, ja s'anirà oficialitzant la relació ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas