Masturbació femenina
Hola, bona tarda!
Jo quan em masturbo i arribo a l'orgasme tinc una sensació com que m'estic fent pipí. "Pot ser que passi això?", "Potser em pixo quan tinc un orgasme?" Aquestes van ser les preguntes que vaig fer-me. Aleshores vaig decidir masturbar-me a la dutxa per veure de quin color sortia. I és el color groguenc de pipí!
Estic preocupada perquè fa temps vaig començar a sortir amb un noi i tard o d'hora tindrem relacions sexuals (perquè els dos en tenim moltes ganes, i sento que cada vegada que ens veiem faig que no pillo les seves indirectes per tal de no posar-nos calents i acabar-ho fent), i em faria molta vergonya pixar-me a sobre seu, a la seva cara o a la seva mà. I no només vergonya, que no seria gens agradable per ell! I com reaccionaria davant d'aquell desastre?
Quina vergonya que quan tingui un orgasme em faci pipí! És normal? Es pot solucionar?
Laura Centellas

Hola,
És una realitat, no és pipí, és possible que sigui squirt. El que es coneix com ejaculació femenina.
Si el teu cos expressa l'orgasme d'aquesta forma, pots posar algunes tovalloles on vagis a masturbar-te per a poder protegir les superficies, però no passa res.
Senzillament és una expressió de plaer. Alguns estudis apunten que no és orina, però que al ser expulsada per l'uretra dona la sensació que així és, però es detecten algunes partícules d'orina, però no és pipí.
El millor, és que puguis explicar-li a la teva parella que tens ejaculacions femenines quan arribes a l'orgasme i que surt líquid de la vagina.
Una abraçada i gràcies per escrriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas