vagina i primera vegada
hola,
hi ha diversos punts en els que m’agradaria que m’ajudessiu perquè estic molt perduda i no sé què fer.
no sé com excitarme, la penya em diu que miri nopor però més que atracció em provoca rebuig, per tant queda descartat. quan vaig provar de mantenir relacions amb el meu nòvio, ell anava cachondíssim i jo ho intententava, però entre que estava molt nerviosa i que no anava gens excitada no va passar res. vull saber què se sent al sentir plaer i excitació sexual, al igual que vull mantenir relacions amb la meva parella, però si no aconsegueixo posar-me horny abans no crec que pugui.
un altre punt és que, a part de no haverme masturbat mai, no m’he aconseguit posar mai un tampax, i ho vull, ho necessito més aviat. em poso molt nerviosa, i no sé si es que sóc tant inútil que no trobo el forat o si es que se’m tanca per estar nerviosa, o què passa, i intento relaxar-me, he provat amb tampax amb aplicador i sense, i no puc. els he posat lubricant també per veure si així entràven millor. pero em fa certa por, i tot i que intento treuremela de sobre, tot i saber que no fan mal ni res, no puc evitar-ho.
una altra cosa que em passa es que per la por mateixa, quan el meu nòvio intenta posarmela quan intentem mantenir relacions, instintivament m’aparto, en moc, el paro, o li trec la mà quan intenta fer-me dits. i vull que ho faci, vull perdre la virginitat amb ell, i crec que em sento preparada, pero no sé per què per acte reflex m’aparto, i vull treure’m aquesta mania perquè vull fer-ho amb ell.
sisplau, ajudeu-me.
merci per prendre-us el temps a respondre’m<3
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per haver-nos explicat com et sents.
En primer lloc, calma, la pressió, la tensió i la por NO són bones amigues del plaer. Si sentim por no podem gaudir perquè no ens podem relaxar, és instintiu.
T'animem a frenar el ritme, el primer que hauries de fer és descobrir-te, començar pel principi, mirar-te els genitals, ubica cada una de les seves parts (llabis, clítoris, uretra, entrada de la vagina, anus...), i després comença a descobrir amb el tacte, quines zones són més plaents, quines són neutres, quines desagradables (si n'hi ha).
T'adjuntem un video que pot ser d'utilitat per explorar diferents formes d'estimulació:
BOJWa8takY
El següent pas és erotitzar el cervell, el cervell és l'organ sexual més potent i és important que el mantinguem connectat amb el plaer i l'eròtica, gaudir, jugar, passar-s'ho bé.
La por és una emoció que ens connecta amb l'instint de supervivència, mentre la por guanyi a la curiositat et diríem que no forceu la màquina. Doneu espai al contacte, a la pell i la penetració (amb dits o penis) ja arribarà.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas