Urgent!!! Fluxe exagerat a totes hores
Holaa!! Ja sé que la resposta més ràpida és que vagi al metge, de fet és el que faré però vull encara que sigui orientarme una mica. Fa dies que trec molt molt fluxe per la vagina. Nivell que em poso les calces netes un moment i s'empapen. Li vaig dir a la meva millor amiga (tenim molta confiança) i em va dir que segurament és perquè vaig molt calenta però no crec hahahaha. He fet el que mai s'ha de fer i he mirat per internet i cap resultat m'ha tranquilitzat, de fet, ara la meva consciència està pitjor 🥱. No sé si podreu saber més o menys per on va la cosa ja que no sou metgesses jaja però igual sabeu algo no se 🤔.
Laura Centellas

Hola,
Doncs, no sabem si ja tens la menstruació o no, ni si ja tens una vida sexual activa amb altres persones.
En tot cas, et diem diferents coses que poden ser (no patologia):
- Que estiguis ovulant, en la fase ovulatòria notem que el fluxe és més com una espècie de clara d'ou.
- Que estigui a punt de venir-te la menstruació.
- Que netegis en excés la zona vaginal alterant la flora vaginal normal.
- Candidas (fongs) --> S'ha de tractar mèdicament
- Haver fet un tractament amb antibiòtics que faci que es desequilibri la flora vaginal normal.
De totes maneres, el millor, com bé dius, és fer la consulta mèdica.
També si veus que mulles molt les calcetes i això t'incomoda o et limita el teu dia a dia, intenta portar 3 o 4 calcetes netes dins la motxila i et pots anar canviant. Intenta que aquestes calcetes siguin de cotó, altres teixits poden afavorir que la zona no transpiri i també provoqui alteracions o candidas.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas