Tinc un problema i es que mai he correm i no se si realment es algun problema
hola!
jo m’he tocat moltes vegades i sento plaer però mai m’he arribat a córrer i no se si es que realmente es un problama o si es algo que ja pasa a altres persones i no passa res. També he mantingut relacions sexuals i hem probar baries coses però tot i així mai eh arribat a correm.
Laura Centellas

Hola,
És important que donem temps i espai al plaer, a conèixer-se. T'animem a descobrir-te, a començar pel principi, mira't els genitals, ubica cada una de les seves parts, i després comença a descobrir amb el tacte, quines zones són més plaents, quines són neutres, quines desagradables (si n'hi ha).
I erotitza el cervell, el cervell és l'organ sexual més potent i és important que el mantinguem connectat amb el plaer i l'eròtica, ja que si estàs més pendent d'arribar a l'orgasme o de que no estàs arribant a l'orgasme, aleshores no hi arribaràs, segur!
T'adjuntem un video que pot ser d'utilitat per explorar diferents formes d'estimulació:
BOJWa8takY
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas