Orgasme femení
Després d'haver llegit una publicació semblant d'una noia, m'he decidit a escriure-us.
Fa anys que ja mantinc relacions sexuals i quan em toquen noto plaer pero mai aconsegueixo arribar a l'orgasme. Quan em toco jo no em genera plaer mai.
D'altra banda tinc molt fluxe, tant que n'és incòmode pel dia a dia i tot.
He tingut també algun problema d'orina i vaig estar xafardejant a internet. Vaig veure que tinc quasi tots els símptomes que es presenten en problemes del sòl pèlvic. És possible que tot tingui a veure? Treballar el sòl pèlvic podria sol•lucionar tots els problemes?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Sovint no només tot depen d'un únic factor, per a saber si cal treballar el sòl pèlvic, és important fer una valoració amb una fisipterapeuta especialitzada en sòl pèlvic, ja que hem de saber si hem d'enfortir o a prendre a relaxar.
Pel que fa al fluxe, si veus que mulles molt les calcetes i això t'incomoda o et limita el teu dia a dia, intenta portar 3 o 4 calcetes netes dins la motxila i et pots anar canviant. Intenta que aquestes calcetes siguin de cotó, altres teixits poden afavorir que la zona no transpiri i també provoqui alteracions o candidas.
Pel que fa no arribar a l'orgasme, t'animem a descobrir-te, a començar pel principi, mira't els genitals, ubica cada una de les seves parts, i després comença a descobrir amb el tacte, quines zones són més plaents, quines són neutres, quines desagradables (si n'hi ha).
I erotitza el cervell, el cervell és l'organ sexual més potent i és important que el mantinguem connectat amb el plaer i l'eròtica, ja que si estàs més pendent d'arribar a l'orgasme o de que no estàs arribant a l'orgasme, aleshores no hi arribaràs, segur!
T'adjuntem un video que pot ser d'utilitat per explorar diferents formes d'estimulació:
BOJWa8takY
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas