ruptura amorosa
Vaig estar amb un noi 16 mesos, creia que era l'amor de la meva vida. Em va posar les banyes i el vaig perdonar, però més tard ho va tornar a fer i em va deixar perque deia que ja no sentia el mateix. Però igualment jugava molt amb mi, només em volia per follar i com jo estava enamorada d'ell deixava que fes amb mi el que vulgues. Ara té novia, i m'ha dit que li agrada més del que jo li he arribat a agradar en 16 mesos. Fa setmanes que la coneix. Ho paso fatal, és horroros veure a la persona que estimes amb un altre. Ell va a la meva classe i veurel cada dia em mata. L'estimo moltissim, jo estaria més que disposada a donarho tot per ell, per poder estar amb ell. Em venen mil records junts de quan erem feliços, fa només dos mesos que ho hem deixat i ell ja està feliç amb un altre. Jo en canvi estic aquí, recordant sola els moments que vam passar junts. Nose com superarlo si el veig cada dia a totes hores casi. I a sobre em sento sola a l'insti :(
Laura Centellas

Hola!
Les ruptura poden ser molt doloroses... i més si un dels dos encara creia en la relació. Pot ser complicat acceptar que estigui amb una altra persona i fa molt mal. T'entenem molt i t'acompanyem en el teu dolor.
Ell ha escollit això i ho has de respectar. Ara et toca posar el focus en tu.
Primer de tot, plora i buida tot el que necessitis. Escriu cartes de comiat i de record, treu la tristesa i la ràbia, deixa que les llàgrimes omplin els teus ulls. Necessites treure tot el dolor i trobaràs diferents diferents maneres. Fes el que sentis.
Després, fes-te les següents preguntes:
Què necessites? Què vols? Quines persones hi ha al teu entorn? Quines són les teves aficions?
Centra't en tu i en el teu benestar. Envolta't de persones que t'estimen i deixa't cuidar. Mica en mica. No es tracta d'estar bé en dos mesos. És un procés llarg. Accepta el procés i no tinguis pressa.
Evita al màxim el contacte amb ell, sabem que és difícil però és necessari per poder començar a passar pàgina.
T'acompanyem des d'aquí.
La Laura Centellas