classe d'aquest any
hola! l'any passat, em van posar en una classe que m'agradava molt. vaig fer un grup d'amigues (som 4) que era molt maco, vam conectar un munt i ens ho vam passar super bé. el que passa es que aquest any m'han canviat de classe i m'han posat a mi en una classe i a elles 3 a una altre classe. a mi m'han posat amb una altre amiga que tinc, pero ella ja te altres amics a la classe (no em porto amb quasi ningu) i quan va amb ells jo no se que fer...al pati puc anar amb elles pero sento que no es el mateix, elles ja tenen bromes entre elles i no es culpa seva pero em sento molt desplaçada ja que elles es poden veure cada moment a la classe i jo no. jo els hi he dit que haviem de fer la optativa juntes però una d'elles (que a vegades es una mica aixi) va dir que ella volia fer la optativa q mes li agrades, no per anar amb les amigues. les altres 2 s'estan portant be amb mi, però em sento sola i elles alla passant-s'ho be, i també sento que la que em va dir lo de la optatuva no te empatia amb mi a més, l'altre amiga ja m'ha deixat penjada altres cops, i nose, es la meva amiga de tota la vida pero m'agradava mes anar amb les altres.
trobo molt a faltar l'any passat, i no he valorat prou els moments amb elles. e
Laura Centellas

Hola!
Això dels canvis de classe pot ser molt complicat....
És natural que et sentis una mica desplaçada, ja que elles tenen les seves pròpies bromes, es veuen constantment i tenen les mateixes anècdotes.
Ara bé, tu pots decidir cap on et dirigeixes, si en mirar el passat o començar a construir el futur. Estàs en una classe nova, segur que hi ha altres persones que estan en la mateixa situació que tu. Busca-les i intenta conèixer-les. Parleu i descobriu coses que tingueu en comú.
És important que puguis trobar la manera de relacionar-te amb la gent nova de la teva classe. Com ho veus?
Una abraçada!
La Laura Centellas