- Any: 2003 Comarca: Baix Llobregat
Data: 27/09/21 00:47
nose q estic fent
Em sento perduda i tonta perque estic en una relació que sé que a llarg plaç no anirà bé... Actualment va be pero de tant en tant ens barallem per parides, i fa temps vam tenir molt mala temporada i jo crec q llavors l'hauria dhaver deixat perque quan penso en aquelles situacions penso que no vaig fer bé, no va ser res greu ni masclista, pero alguns comentaris o actituds no em van agradar i soc molt rencorosa ni que no ho sap.
També em sento tonta perque unes amigues meves ultimament han acabat o els hi va malament amb els seus novios quan fins ara mai havien tignut criisis, i jo porto aguantant molt i no ´se que estic fent.
Me'l estimo pero se que a llarg plaç serà dificil si no cambia.
Que puc fer per no sentirme aixi? Que faig am ell? merci
Laura Centellas Data: 29/09/2021 09:57
Hola!
Si saps que una relació té final... quin sentit té mantenir-la? Valora què t'aporta i què et desgasta. Intenta descobrir si encara et fa il·lusió la relació i si ets capaç de perdonar el que t'ha dit.
Si tot això et porta cap a la mateixa direcció... hauràs de prendre una decisió, encara que sigui difícil.
Una abraçada!
-- La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de la Laia Sala, psicòloga.
Moltes gràcies per la teva consulta!
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.