No arribo a l’orgasme quan tinc sexe amb algu altre
Mai he pogut arribar a l’orgasme amb algu altre. Això si, sempre que em masturbo hi arribo amb això no hi tinc cap problema. Ara ja farà temps que estic de liu amb un noi i ja ho hem fet forces cops. Ell li sap molt greu que mai arribi a l’orgamse I crec que es sent força culpable. Tot i que molts cops m’estimula El clítoris i no ho fa gens malament. Noto plae però mai el suficient per poder arribar
Laura Centellas

És molt habitual que quan estem compartint la nostra sexualitat amb una altra persona ens "costi" més arribar a l'orgasme que quan estem soles, ja sigui per vergonya a deixar-se anar, per por a com reaccionarà l'altre quan ens vegi tenint un orgasme, perquè estem més pendents de l'altra persona que del nostre plaer, perquè no hi ha prou confiança, etc...
Una manera que pot ajudar-te és guiar a la persona amb la qual estiguis compartint la teva sexualitat, potenciar una bona comunicació, ensenyar-li de quina manera t'agrada sentir el contacte i el plaer. També pots masturbar-te tu quan estigueu en aquell punt per tal d'arribar a l'orgasme amb ell al costat.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas