🙄
Hola, l’altre dia vaig intentar tenir relacions sexuals amb un noi, al principi va anar molt be pero en el moment de començar va entrar tot be i despres va deixar de estar en ereccio i ja no va tornar a estar en ereccio perque pot passar aixo? Estic una mica rallada
Laura Centellas

Hola,
Doncs la pèrdua d'erecció durant les relacions sexuals amb penetració pot ser deguda a molts motius. Generalment a l'adolescència quan això passa és degut als nervis del moment, a la pressió per complir i quedar bé, a que hem perdut la concentració... per tant, fora ratllades, si l'erecció es perd, no passa res, podeu seguir jugant amb la resta del cos, estimulant altres parts i connectant de nou amb allò que sigui excitant farà que l'erecció pugui donar-se de nou.
Si ell es queda amoïnat perquè ha perdut l'erecció i es posa ansiós, segurament li resultarà com complicat tornar-se a excitar i a aconseguir una erecció. Així que calma i a passar-ho bé!
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas