No em posen els petons
Hola, fa poc que estic sortint amb el meu novio i tinc un problema: no em posa liar-me amb ell. Ens fem petons, caricies i tocaments tot aixo sempre per sobre de la roba pero encara que ens liem a saco i en doni petons al coll, ell es posa molt hot i jo no... no hem tingut relacions sexuals tampoc i no se si es que tinc la libido baixa, no em posa ell o no se... jo em vull posar calenta pero no hi ha manera, no sé si es que en posen altres coses que encara no hem fet o que... espero que em pugueu ajudar i moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Cada persona ha d'anar descobrint que "li posa"!
És important però deixar-nos anar, deixar que la nostra ment (el gran òrgan sexual) pugui fantasejar, connectar amb pensaments que l'ajudin a excitar-se i que siguin plaents, perquè facilitarà que les sensacions siguin viscudes de manera diferent. Si quan ens estem liant, estem més pendents del que se suposa que hauríem d'estar sentint, però que no sentim que estiguem sentint, generem l'efecte contrari. Per tant, dóna't temps per anar descobrint què t'agrada a tu, com t'agraden els petons, les carícies, etc. i de mica en mica ho aniràs esbrinant i ho podràs compartir amb la teva parella.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas