Quan tinc relacions mai arribo
Hola! Tinc un problema i es que cuan em toco jo sola arribo a l’orgasme en un temps considerable i m’encanta sentir-lo, pero cuan tinc relacions no arribo o em costa molt i sempre haig de fingir, obviament mentre el sexe disfruto moltíssim pero mai arribo a l’orgasme, i ha arribat un punt que ja no ho vull fer per por a que cada ve cada senti menys plaer amb les noies amb les que ho faig, que puc fer?
Laura Centellas

Hola,
És molt habitual que quan estem compartint la nostra sexualitat amb una altra persona ens "costi" més arribar a l'orgasme que quan estem soles, ja sigui per vergonya a deixar-se anar, per por a com reaccionarà l'altre quan ens vegi tenint un orgasme, perquè estem més pendents de l'altra persona que del nostre plaer, perquè no hi ha prou confiança, etc...
Una manera que pot ajudar-te és guiar a la persona amb la qual estiguis compartint la teva sexualitat, potenciar una bona comunicació, ensenyar-li de quina manera t'agrada sentir el contacte i el plaer. També pots masturbar-te tu quan estigueu en aquell punt per tal d'arribar a l'orgasme amb ella al costat.
Per últim, pensa que fingir no t'ajudarà mai, ni a tu ni a l'altra persona, per tant, focalitza l'atenció en gaudir, en passar-ho bé i tot serà més fàcil.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas