No em puc córrer!
Hola!
Tinc un problema, i és que jo quan em masturbo sento molt plaer i he arribat a tenir 6 orgasmes en una sola masturbació, però mai m'he arribat a córrer. Amb el meu nòvio he tingut relacions sexuals i sexe oral, també m'ha tocat ell, però per molt que arribi als orgasmes, mai em corro.
He provat amb el coixí, amb el raig de dutxa directe al clítoris, amb objectes, dits... I res...
Porto masturbant-me des dels 11 anys i mai he pogut acabar. Em conec les meves zones perquè m'he explorat però de cap de les maneres he aconseguit acabar.
És normal? Pot ser que tingui algun problema? A què pot ser degut o quines causes poden influir?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Què vol dir per tu acabar? Et refereixes a l'ejaculació femenina? Veiem que no tens dificultats per arribar a l'orgasme, que has explorat el teu cos i que vas descobrint què t'agrada i com aconseguir plaer, això és fantàstic!
Sovint quan en sexualitat ens marquem una meta, deixem de gaudir del moment i del trajecte fins a aquesta suposada meta, i per tant, l'objectiu en lloc d'acostar-se, s'allunya. L'objectiu de mantenir relacions sexuals compartides o de masturbar-se hauria de ser passar-nos-ho bé, i la conseqüència d'estar-nos-ho passant bé, de deixar-nos anar i donar-nos permís per gaudir, seria l'orgasme.
Una abraçada i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas