temps
Normalment quan una persona proposa de donar-se un temps en una relació de parella, ho fa perque ja ha trobat a algú, no sap com deixar-l'ho..? Quins son els motius més comuns?
I una altra cosa, si el motiu de que una persona proposa donar-se un temps és perque veu que l'altre persona està malament en la relació, és normal o una excusa=?
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Hi poden haver molts motius! Realment només els coneix la persona que demana aquest temps.:
- Pot ser que ho vulgui deixar i no sàpiga com fer-ho.
- Pot ser que vulgui intentar lligar amb una altra persona.
- Pot ser que estigui atabalada amb altres temes
- Pot ser que necessiti valorar si troba a faltar la parella
- Pot ser que tingui clar que estima la seva parella però que la relació és precipitada
- ...
També podria ser que demani un temps per protegir-se de l'altra persona. No es pot saber si és real o excusa i la persona que "espera" també ha de prendre una decisió: accepta aquesta situació? Quant temps vol esperar? Hi està d'acord?
Així que tot pot ser. L'important és: com et sents? Què necessites? la teva parella t'aporta calma o nerviosisme?
Analitzar la relació és un procés fantàstic de creixement. Aprofita-ho!
La Laura Centellas