Dubto de la meva sexualitat pero sóc hetero 100%
Haviam, ami desde ben petit m’han atret i agradat les noies. El meu primer lio amb una noia em va “cundir” si no recordo malament ( va ser l’any passat ) i al llarg del temps m’he liat amb 3 o 4 més. El cas es que amb 1, que va ser un lio puntual no em va cundir gens haha. S’ha de dir que va ser mazo forçat. Després vaig estar amb una altra de lio que meh, al principi estava bé però em vaig cansar molt ràpid. També amb una altre que ja portava temps que em cundia que flipes i quan ens vam comecnçar a liar bé, però al cap d’un temps ho hem deixat. Totes tenen en comú que no vull re serio amb elles apart de que nose si m’acaba de cundir liarme per liarme. Hem fet altres coses que em posen però no tant com ho diu la gent. Actualement crec que m’agradaria tenir una relació però clar, suposo que hauré d’esperar que vingui la indicada. No he mencionat que me’n vaig anar de viatge i el nostre ultim dia allà vaig coneixer una noia amb la qual em vaig fer amic. Ella acabava d’arribar i això volia dir que només estariem aquella nit junts. Vam sortir de festa junts i ens vam liar. Nose si es pot dir que em vaig pillar ja que nomes la vaig coneixer aquest poc temps, pero algo vaig sentir per ella. Ames ames no era especialment guapa o cuerpazo, ns. El cas es que desde que ha començat l’estiu per tiktok em surt algun noi que dic ostia joder que guapo. No em posen, ni sento papallones ni he conegut mai un noi que m’hagi atret. Crec que mes ben dit vull ser com ell hahah. L’unica pega es que el meu cap no para de donar-hi voltes i com nose penso ai, i si soc gay. I SE QUE NO HO SOC per els motius esmentats anteriorment. Apart tampoc em va el rollo i no ho vull ser. Siusplau em podeu donar la vostra opinió? Una abraçada!
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. No es defineix en funció només de qui ens atrau o ens sembla guapo. Per tant, tranquil, deixa que les situacions i circumstàncies que vagis vivint vagin donant resposta a aquest dubte que tens.
No sabem què vol dir per tu que una relació va "cundir" o no, però si tens ganes d'una relació més estable, com bé dius hauràs d'esperar que arribi la persona que desperti en tu aquestes papallones de les quals parles. A vegades aquest sentiment d'enamorament es desperta per la persona que menys t'esperes, així que deixa't sorprendre ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas