No soc jo
Hola,
Fa un temps que sento que he deixat de ser jo, sento que la meva vida ha entrat en una rutina constant, m’aixeco, vaig a l’institut, torno, dormo (encara que hagi de fer coses) a vegades vaig al gimnas i torna a començar. Fa un temps que he anat deixant de sentir gairebé res, cada día se’m fa més pesat i no és que tingui mals dies. Odio tornar a casa i no entenc el perquè però fa molt de temps que em passa. He arribat a la conclusió de que nomes m’agrada estar amb mi mateixa (de tant en tant amb la meva millor amiga) sento que tothom jutja tot el que faig i no faig i la meva mare qui més, no puc ser jo mateixa al 100% mai perque si ho sóc penso que em criticarien fins l’ànima. No m’agrada estar amb gent agena a mi però estar amb mi tampoc m’agrada del tot ja que em començo a rallar per qualsevol cosa en la que no había pensat abans per tant intento deixar la ment en blanc per no fer-me mal pensant en teoríes rares però tot i així si no m’enfado amb algú durant el día no estic en pau amb mi mateixa. Jo abans vivía i tot i que cada día fos exactament igual tenia ganes d’aixecar-me i viure.
Laura Centellas

Hola!
Sembla que estàs sentint com un cansament, com un abatiment del dia a dia, no? Com si el dia se't fes pesat i tu no tinguessis prou energia.
Hauríem de valorar des de quan et sents així i quins són els pensaments que et passen pel cap. És impossible posar la ment en blanc, el nostre cervell necessita fabricar pensaments! Però només són això: pensaments.
Intenta fer una llista d'activitats agradables. Activitats en companyia i activitats solitàries. Programa una activitat cada setmana, fes-la i escriu com et sents.
Els canvis en l'estat d'ànim poden ser molt lents... no tinguis pressa per estar bé. Ara et toca passar per aquest moment. Deixa que surti tot el malestar, parla amb les teves amistats i ves treient totes les emocions, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas