No sé què fer......!!!?
Primer de tot, gràcies, mil gràcies x tot.
Voreu, aquest any he començat 4 eso i estic en ciències, però....
A final de curs de l'any passat la meua profe de valencià va telefonar al meu pare per dir-li que si no havia pensat estudiar Filologia Catalana (pq de la zona q sóc, no es parla, "s'estima" molta la llengua, aleshores ella va veure en mi una adolescent que era diferent als seus companys i si ho feia), aleshores he estat tot l'estiu pensant-ho i la profe de l'any passat ja li ho ha comentat a la d'aquest any i també pensa que deuria estudiar-ho.
He pensat que l'any que bé faré batxillerat de lletres per fer-ho perquè, jo anava a fer Medicina però no sabia perquè, potser pq no havia pensat en estudiar Filo Catalana. Tot i això tinc molts dubtes sobre la carrera, tot i buscar a Internet i estic pensat preguntar-li aquests dubtes a qualsevol de les meues mestres però, em fa una mica de vergonya fer-ho i preguntar-li. Havia pensat potser, fer-lo a final de curs però esq son dubtes que fan que em desvele per la nit....
A més, els meus pares, diuen que era millor la idea de estudiar medicina.....
No sé, que em recomaneu fer respecte al tema de preguntar....
Gràcies ❤️
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens donen ànims per seguir amb la nostra feina!
Referent a la teva consulta, PREGUNTA!
Ara és el moment, ara és quan tens més dubtes i necessites aquesta informació. A més, tens les professores molt obertes en aquest tema, aprofita-ho!
Ja prendràs la decisió més endavant! Primer aconsegueix informació sobre les dues carreres i sobre les sortides laborals. Imagina't treballant en les dues feines... quina et faria més feliç?
Potser no és cap d'aquestes! Potser en començar batxillerat t'apareix una idea nova...
Deixa que vagi fluint, no cal prendre la decisió ara. Però això sí, informa't per poder descansar una mica millor a la nit ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas