Que faig???
Holaaa!! Primer de tot moltíssimes gràcies per aquest servei, ens ajudeu a moltes <3
Hi ha un noi a la meva classe amb qui tinc una relació bastant estranya i no se que fer. Ell és el típic noi que va una mica de flor en flor i va lligant una mica amb bastantes noies de la classe, i que potser una setmana ets la seva persona preferida i t'estima moltíssim i la setmana que següent ni parla amb tu. Jo considero que aquest comportament és una mica tòxic i per això ho vaig parlar amb ell. Em va dir que no se n’adonava i que no feia expressament, va passar una setmana i va continuar fent el mateix, aleshores el vaig deixar de parlar i ho va notar i em va començar a enviar audios dient que m'estimava tantíssim i que m'apreciava molt, així que ho vaig deixar passar. Però llavors aquest estiu em va obrir un dia dient-me coses del pal de ''t'estimo moltíssim, et trobo molt a faltar'' i ''tu et mereixes algu millor que jo, mai voldries estar amb una persona com jo perque tu ets una gran dona i jo no estic a l'altura''. A mi em va semblar raríssim. Ho vaig parlar amb varies amigues meves i em van dir que durant l'estiu (mentres se suposava que ell tenia novia) els hi va fer el mateix.
Avui a l'escola hem estat parlant i li he fet saber que tenia la sensació que estava jugant amb mi, però ell s'ha obert molt amb mi i m'ha tornat a fotre el mateix rollo que ell m'aprecia molt i que l'ajudo molt i semblava que ho sentia de veritat. Ara mateix estic molt confosa perquè una part de mi vol creure que ho diu de veritat però l'altre creu que encara que no ho faci expressament esta jugant la pena i que em mereixo algu que em tracti millor.
Gràcieeees!!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies!! Ens agrada saber que el consultori us ajuda!
Pel que expliques aquest noi no acaba de ser sincer del tot amb tu, oi? Sembla que ja porta unes quantes vegades amb el mateix discurs. I no és del tot honest.
Ara és cosa teva si decideixes creure-te'l i confiar-hi o bé prefereixes posar una mica de distància per veure com reacciona.
Tens l'experiència que has viscut tu i la que han viscut amigues teves, la decisió és teva.
Sabem que a tots ens agrada que ens diguin coses agradables i boniques, però també hem de saber quin és el límit, no trobes?
Una abraçada!
La Laura Centellas