Timidesa
Hola!
Aquest curs he començat batxillerat i doncs hi ha hagut canvis de companys pero la majoria de companys i dels meus amics segueixen anant amb mi y tal. Bueno, vaig al lío, ha vingut una noia nova que venia d'un altre institut. El cas és que m'agradaria coneixer-la i parlar amb ella perquè també noto que molt poca gent li parla i doncs també penso: "si jo fos nou, també m'agradaria que algu se m'acostes i em parles i almenys mostri interés per mi", bueno, el que pasa és que sóc MOLT TIMID i no m'atreveixo a acostar-me i preguntar-li qualsevol cosa, ja sigui d com li va el nou curs, si li està sent difícil...
Pues això, no puc dir-li res per la merda de la timidesa :(.
En fi, si em podeu ayudar us ho agreïria :)
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per fixar-te en ella i voler-la ajudar. El més important ja ho tens: les ganes i un motiu per apropar-te.
Potser ara podries començar per intentar establir contacte visual i somriure. Que us sentiu còmodes l'un amb l'altre. En una setmana segurament ja començareu a saludar-vos i llavors serà més fàcil preguntar-li què tal porta l'adaptació.
Centra't en ella i en la conversa, no en el que pensi de tu. Posa el focus en el que realment t'importa: parlar amb ella, saber com estar i ajudar-la.
La timidesa es guanya fent allò que fa vergonya. Així que... endavant! Posa't petits reptes cada dia/setmana i veuràs com acabareu parlant abans que s'acabi el mes d'octubre ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas