amor
no se si aixo va a psicologia o a sexualitat, però diria que aqui... T'explico: tinc una amic al que fa més de 8 anys que coneixo però desde que hem començat l'insti (aqest es el 3r any) parlem més i ens portem mes be i tañ... El problema es que no se si m'agrada o només l'aprecio molt. No m'he enamorat mai abans i per tant no se que se sent al estar enamorat, tampoc sento les típiques papallones a la panxa que tothom diu... Li tinc molta confiansa i em cau moolt be. N'estic enamorada o no? Que hauria de fer? Demanar-li per sortir a veure com surt? Esperar un temps? (em fa la sensació que ell tambe m'aprecia bastant). Moltissimes gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Has valorat si el ritme que porteu ara ja és el que t'agrada? Jo et diría que prenguis la decisió guian-te pel que vas sentint...escolta't per dins i fes cas del que sents! Quan estem enamorats la resposta ens surt de dins! Està clar que te l'aprecies i potser fins i tot alguna cosa més si fa tan temps que us coneixeu, però si encara no estàs convençuda de demanar-li per sortir , et diría que et prenguis un temps per disfrutar de la relació que teniu ara ( riu amb ell, feu coses junts o amb grup, parleu de coses que us agradin, etc). Dóna't un temps i veuràs com et sorprens de que les respostes et surten soles i són molt autèntiques. De moment la resposta és: temps i disfruta del dia a dia d'aquesta relació! Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet AUlet Psicòloga