Pèrdua
Hola, primer de tot gràcies per la vostre feina!
Us escric perquè fa relativament poc, es va morir el meu avi amb el qual tenia molt vincle ( el veía cada día )
i ara estic destrossada i no sé que fer per no pensar-hi en cada moment i que no tingui ganes de plorar cada dos per tres.
Sóc conscient que son coses que pasen i que no hi ha res que ningú em pugui dir que faci q el meu avi torni però necessitava treure-ho fora perquè el patiment l’estic vivint sola.
Gràcies per tot
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per la teves paraules, sempre ens ajuden a continuar amb la nostra feina.
Ens sap greu la mort del teu avi i el teu patiment. El dol és un procés que pot ser molt llarg, no tinguis pressa a "estar bé". Deixa que surti la tristesa, la pena, la ràbia i totes les emocions. Plora, escriu, desconnecta, baixa el ritme de vida... el que necessitis! Escolta't i fes el que sentis.
També et podria ajudar parlar del teu avi amb algú (ho pots compartir amb algú de la família?) i, potser fer-li una carta de comiat agraint-li tot el que ha fet per tu.
No tinguis pressa i deixa que l'emoció vagi sortint. Ho necessites.
Una abraçada molt forta
La Laura Centellas