Burles i baxa autoestima
Hola, soc l'Stardust, per començar, ja he fet alguna consulta per aquí i m'agradaria agrair-vos per tot el que feu, perquè el vostre servei m'ha sigut molt útil i ho es per molts adolescents.
Llavors, aquest any he començat 2n d'ESO i m'han canviat de classe, tinc un grup d'amics molt bo i sempre estan per ajudar-me, el problema es que una amiga m'ha dit que un grupet de gent de la meva classe es burla de la meva manera de vestir (Vesteixo normal, no ensenyo ni cuixa ni pits, i tampoc vesteixo molt diferent a ells), no el hi faig gaire cas perquè hi ha gent que m'ajuda (no com l'any passat que em feien bullying per coses similars i no tenia amics per desfogarme). Pero en el fons, em fan mal a l moral i la autoestima que havia pogut recuperar aquesta setmana, m'ha tornat a baixar. Em podríeu donar algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens va bé llegir aquest agraïment.
A veure, pel que ens expliques... hi ha dos camins:
- Explicar-ho al professorat abans no es faci més gran. Així talles d'arrel el comportament i el professorat s'encarregarà que no es torni a repetir (és la seva funció)
- Centrar-te en les teves amistats. Sabem que no és fàcil, però sempre hi haurà crítiques. Aprendre a donar-los la importància exacta és un gran aprenentatge! Així que intenta valorar d'on procedeix cada comentari i queda't amb allò que et fa estar bé.
Sabem que és difícil, però l'ajuda adulta a vegades és necessària!
Una abraçada
La Laura Centellas