ni jo sé què em passa
ei
des de q vaig tornar de les vacanses al juliol sento com si les meves amigues shagin com distanciat de mi. si q es veritat que jo he estat fora durant tot lestiu pero no sabia que pogues afectar a les meves amistats. aqesta setmana tot ha empitjorat, jo vaig a una classe i totes les meves amigues van a laltra i aixo tampoc ajuda. tres delles ultimament estan molt juntes i sempre riuen juntes de coses que jo ni entenc. em sento desubicada perq les altres tres tmb els hi segueixen el rotllo. jo no se que fer, em dic a mi mateixa que ho estic exagerant pero em sento molt malament.
gracies:)
Laura Centellas

Hola!
Has provat de parlar amb alguna d'elles (amb la que tinguis més confiança) per descobrir si ha passat alguna cosa o hi ha algun problema?
Potser hi ha hagut un malentès i es pot resoldre parlant-ne tranquil·lament.
Si no és el cas i elles han decidit distanciar-se de tu i trencar l'amistat... ho hauràs d'acceptar. No podem obligar a ningú a ser amics/gues nostres. Sé que fa molt mal, però hauràs de veure si elles volen seguir amb l'amistat.
Per altra banda, tu també has de decidir si t'interessa mantenir aquesta amistat i intentar veure si hi ha altres persones interessants a la teva classe. Intenta conèixer més gent i comprovar quines coses teniu en comú. De moment no busquis amistat, sinó companys/es. Més endavant ja veuràs si l'amistat es consolida o no.
Una abraçada!
La Laura Centellas