Pues nose nose nose...
Hola!! Com estas?
Bueno... es que tinc un amic que cada vegada em crida més l'atenció. Ens reim i tot però no som amics que estem tonta la estona parlant dels que ens ha passat, si no que parlem de tonteries nostres, ens petem del riure i alguna vegade parlem de coses personals.
El que vull dir es que m'agradaria cridar-li l'atenció i també ser més amics. He pensat en parlar-li per alguna red social però no sóc capaç i m'agradaria que fos ell qui comencés una conversació, ja sigui en cara o per alguna red social.
pd: M'ha dit persones que jo li agrado però no se si creura-m'ho perquè no es nota per mi però tota la de més gent diu que es nota i molt. Es que també es un noi que es molt exhtrovertit y tal però en tema amor es tancat.
Bona Tarde! Espero que m'ajudis siusplau.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que pots fer dues coses, o seguir amb el bon rotllo i anar veient què passa, o llençar-te a la piscina tu. De totes maners, si esteu aix´de bon rotllo dóna temps al temps que ja pot ser que vagi seguint aquest bon rotllo. Ja aniràs veient què passa, aprofita això que teniu ara també, qeu també deu ser divertit! Lo de parlar-li per la red social. Tu mateixa, ara esperar qeu sigui ell, per què? si a tu et ve de gust ho pots fer! i sinó el cara a cara també està molt bé. Fins i tot millor perquè així el tens davant i s'entenen millor els missatges i el come stà l'altre. Endavant! www.interpersonal.cat