No tengo amigos
Hola, necesito ayuda para estar tranquila y sobre todo estar menos agobiada es que me siento muy sola con un vacío dentro de mí solo por las noches empiezo a llorar como una desgraciada en la vida, y me comparo mucho con los demás de que tienen amigos todos felices y yo aki triste, me tiembla todo mi cuerpo pensar que acabare sola y que a los que he dejado de lado los voy a ver en el instituto y me da miedo verlos y que me vean, no me gusta estar sola y salir a la calle sola sin nadie mas
Laura Centellas

Hola!
I què ha passat? Us heu discutit? S'han portat malament amb tu? Tu els has fet alguna cosa?
A vegades va bé analitzar què ha fallat en una relació (d'amistat) per evitar tornar a repetir el mateix error (si n'hi ha hagut).
Per altra banda, encara que no t'ho sembli, molta gent està com tu. Moltes persones (Adolescents) senten aquest buit i el problema és que tothom intenta aparentar que està bé, que la seva vida és fantàstica i súper emocionant. I no és ben bé així. Hi ha moments bons, moments dolents, moments de pànic, de plor, de dolor, de malestar, d'esgotament, de ràbia, de frustració, d'avorriment... i tot això no apareix a les xarxes. Intenta no comparar-te, perquè en aquestes comparacions sempre fem la mateixa trampa:
Agafar el millor moment (o el que nosaltres creiem que és el millor moment) d'un altre i el comparem amb el nostre pitjor moment. Ho veus quina trampa intentem fer-li al nostre cervell?
Et proposem un petit repte. Intenta trobar aspectes en comú amb la gent de la teva classe. Per molt diferents que sigueu, segur que hi ha alguna cosa que us uneix (aficions, gustos musicals, actius o actors, literatura, esports...). Apropa't a les persones que et donin més confiança i intenta parlar-hi.
Una abraçada!
La Laura Centellas